marți, 7 martie 2017

Clasificarea raselor canine pe grupe

Buna! Am pomenit in postarea trecuta ceva despre clasificarea raselor canine pe grupe. M-am gandit sa scriu astazi despre acest subiect.
 Rasele de caini sunt clasificate in urmatoarea ordine:

  Grupa I: Caini ciobanesti, de paza si utilitari

  Grupa a II-a: De paza si protectie

   Grupa a III-a: Terrieri-caini de vizuina

   Grupa a IV-a: Teckeli

   Grupa a V-a: Gonitori pentru vanat mare, pontatori si de hartuiala

   Grupa a VI-a: Gonitori pentru vanat mic, pentru hatisuri

   Grupa a VII-a: Perpicali, pontatori (aceasta grupa nu include rasele britanice)

    Grupa a VIII-a: Caini de vanatoare, pontatori-aportori, scotocitori (inclode rasele britanice)

     Grupa a IX-a: Insotitori, de agrement

     Grupa a X-a: ogari (levieri)



      Acestea sunt toate grupele de rase de caini. Ori ce rasa are o grupa anume.
      La revedere!

6 comentarii:

  1. Sincer, habar nu aveam ca exista atatea grupe de rase canine, dar in fiecare zi invatam cate ceva nou! Multumim de informatii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt un mare fan al pisicilor, dar am și anumite rase de câini care mă atrag. Mă așteptam să fie câteva rase, dar nu 10. Merci, am aflat și eu ceva nou și interesant astăzi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! Si mie imi plac pisicile, dar cainii mi se par cei mai buni prieteni.

      Ștergere
  3. Eu sunt cu pisicile mai mult, insa la bunici am 3 caini, dintre care un dalmatian. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dalmatienii sunt caini frumosi, dar destul de incapatanati.

      Ștergere

Astept parerea ta despre acest articol intrun comentariu!