miercuri, 8 martie 2017

Top 10 cele mai inteligente rase de caini

Buna! Azi veti afla care sunt cele mai inteligente rase de caini de caini din lume.


10. Cainele de cireada australian

Aceasta este o rasa creata in Australia pentru a conduce bovinele pe distante lungi. Acesti caini sunt cunoscuti pentru rezistenta lor si pentru inteligenta, clasificandu-se pe locul 10 in topul celor mai inteligente rase de caini.

9. Rottwiler


Rottwiler-ul provine din Germania. In trecut, aceasta rasa era folosita pentru a trage carute incarcate, dar in ziua de azi a devenit, datorita inteligentei si dorintei de munca, caine de politie sau caine de salvare.


8.Papillon

 Acest caine micut este si foarte inteligent. El provine di Franta si a fost denumit asa din pricina urechilor lui in forma de fluture.


7. Labrador retreiever

   Aceasta rasa este foarte cunoscuta in Statele Unite, dar nu numai. Labradorul este originar din Canada. Acesta poate fi caine gid sau caine de terapie.

6. Ciobanesc de Shetland


 Acesata rasa originara din Scotia era folosita ca si caine ciobanesc sau caine de ferma. Ei sunt energici, dispusi sa munceasca din greu.


5. Doberman


  Dobermanii erau folositi inainte pentru a fi intimidanti, dar acum sunt cunoscuti pentru caracterul lor prietenos si inteligenta lor.

4. Golden retriever

  
  Golden retriever este o rasa care se descurca excelent cu copiii, atat cu cei mai mici cat si cu cei mai mari. Acesti caini pot fi folositi ca si caini ghizi, caini pentru salvari, caini de terapie, caini de vanatoare, etc.


3.Ciobanesc german


 Ciobanescul german este un caine cu un aspect echilibrat, care se face remarcat prin inteligenta sa. acesta poate fi caine ghid (mai rar), caine pentru salvari si caine politist.


2. Poodle (pudel)


  Poate ca nu va imagnati ca aceasta rasa va fi pe al doilea loc, dar este. Aceasta rasa este originara din Germania si apoi dezvoltata in Franta. Pudelul are nevoie atat de exercitii fizice, cat si de exercitii intelectuale.


1.Border collie


  Se pare ca am ajuns si la primul loc... Border collie este o rasa originara din Scotia, fiind folosita pentru a mana oile. Este o rasa foarte inteligenta, fiind capabila sa invete peste o mie de cuvinte. este un caine care are nevoie de exercitii fizice. Se intelege bine si cu copiii.




  Acesta a fast topul! Scrieti in comentarii daca v-a placut! La revedere!

10 comentarii:

  1. Foarte frumos topul cu acesti caini inteligenti. Cainii oricum sunt animale inteligente fiind capabili sa rezolve multe treburi la care sunt supusi de stapanii lor. Poodle și Bodel collie nu știam că sunt pe primele locuri.
    Cosmin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! Acum cativa ani, cand am vazut topul nici mie nu-mi venea sa cred ca poodle este pe locul doi.

      Ștergere
  2. Ador toate rasele, mai puin cele agresive si cele care lasa par mult prin casa :P
    Un top tare util. Un top personal sau unul din statistici?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt fana pisici, dar imi plac mult si cainii din rasa retrevier.

    RăspundețiȘtergere
  4. Animale dragi sufletului si foarte inteligente.Imi plac mult cateii si imi place sa citesc despre ei ori de cate ori pot.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiam de acest clasament desi multe rase mentionate de tine sunt in topul preferintelor mele. Imi doresc mult de tot un catel, dar sotul mu are alta dorinta si trebuie sa i-o respect

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, ce dragut e Poodle-ul. Eu imi doresc un bichon, cum de nu sunt si ei in top? Ce ciudat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe langa faptul ca este si un bun insotitor pentru batrani, Labradorul este si foarte inteligent si atent in circumstantele in care este pus sa aibe grija de copii. Avem o cunostinta care detine un labrador si ti-e mai mare dragul sa il privesti cum sta langa bebe si il pazeste. Sincer, si eu imi doresc un astfel de caine!

    RăspundețiȘtergere
  8. IUbesc labradorii si goldenii retrieveri! Si da, chiar sunt inteligenti!
    Interesant clasamentul! Nu m-as fi gandit ca pudel-ul e o rasa de caini inteligenta...ba chiar pe locul 2 :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce tare! Nu m-am gandit niciodata la un top al celor mai inteligenti caini. Eu am acasa un bulldog francez si e inteligent numai cand vrea el, cred ca e mai mult lenes. :)

    RăspundețiȘtergere

Astept parerea ta despre acest articol intrun comentariu!